onsdag 1 februari 2012

Inreda kök

Igår spenderade jag hela eftermiddagen på IKEA i deras kökstudio. Vi kommer att välja ett annat kök än det som levereras med huslevrantören. Då vi inte riktigt gillar de olika lösningarna och luckor som ingår alternativ finns som tillval. Jag är riktigt nöjd med det som jag ritade, personalen var mycket hjälpsamma och tipsade olika lösningar och design som jag inte tänkte på. Helst av allt skulle jag vilja ha en bänkskiva i marmor, men smakar det så kostar det.

Nu ska jag hoppa in i min klädkamare och städa inför visningen, gissar att det kan ta sin lilla tid =)

I dag ringde de ifrån Smålandsvillan de har lyckats ta fram ett av husen som vi är intreserad av. Det svåra i denna bransch är att få möjlighet att se husen i verkligheten. Det är ju ingen som köper hus utan att gå på visning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar