lördag 3 november 2012

Första bilderna av tomten!

Lite bilder från igår, äntligen börjar vårt hus växa fram.




Detta är "baksidan" av vårt hus och här kommer utbyggnaden med kök/vardagsrum vara. Det kommer dessutom bli en liten nivåskillnad här, från bottenplattan kommer det vara cirka en meter ner till gräset. Vilket jag tror kommer bli jättebra tillsammans med våra stora fönster.




En glimt av Mälaren får vi oxå, men jag är rädd för att den kommer försvinna då vi får flera grannar.




Mera fyllnadsmassa kom då vi var på besök.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Skulle ni vilja dela med er av ert bygge till oss på byggforumet Byggla? Det vore kul om ni ville uppmärksamma ert byggprojekt, kanske med att lägga upp en bild och skriva en rad? Det skulle ta högst några minuter och för det skulle jag kunna skicka en fin liten present!

    Hör gärna av er så berättar jag mer, helgi@byggla.se

    Ha en fin dag!

    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera
  2. Hej igen!

    Jag skrev förra veckan och hörde om ni ville dela med er av byget på Byggla.

    Det vore skoj, hör av er! :-)
    Vänliga hälsningar
    Helgi

    SvaraRadera