söndag 11 november 2012

Det rullar...

Vardagen rullar på precis som vanligt, snart har vi bott halv tiden i lägenheten. Vi trivs ganska bra eller det funkar men det är mycket vi saknar. Vi har ju alla våra saker nerpackade i kartonger förutom delar av våra kläder och såklart en del av barnens leksaker. Det jag saknar mest är nog mina köksredskap om vi säger så här så har min svärmor inte matlagning som sitt största intresse : )

När jag tänker på julen får jag lite magknip, fönstren är fulla med blommor och det finns inte utrymme för några adventsljusstakar jag som för övrigt köpte nya fina på julrean förra året. Julgran ja det finns inte en enda kvadratmeter över i denna lägenhet så jag har insett att det tyvärr inte blir någon julgran hos oss. Jag älskar julen och jag tänker på barnen men det kommer nog gå bra.
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar