lördag 16 februari 2013

Först lite ris...

Gnällspiken måste dessvärre visa sitt fula tryne igen. Kan inte hålla tyst när jag tycker saker är fel. Denna gång är det Mio jag riktar min vrede mot... Nåja, låter värre än vad det är. Ni som följt projektet såg att vi var glada när vi insåg att vår soffa är byggbar. Dilemmat är att Mio tycker att man kan kalla en soffa byggbar trots att de gör förändringar var 6:e månad. Personligen tycker jag det är parodi och på gränsen till falsk marknadsföring. Lägg till att det är ca 7 veckors leveranstid så inser ni hur lång tid ni har på er att bygga på er soffa...

I vårt fall har det mindre betydelse enligt personalen och jag hoppas att de har rätt. Självklart förklarade jag även detta för personalen som dock var ganska oförstående. Vi slog till på ett cosy hörn i vilket fall och hoppas att det blir bra ändå. Annars jävlar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar